Nöro Pazarlama ve Satış Sertifika Programı
Bu program, satış ve pazarlama alanındaki tüm profesyonellerin, bilinçaltının satın alma kararları üzerindeki etkisini keşfetmelerini ve bu bilgilerle pazarlama stratejilerini nasıl şekillendireceklerini öğretmeyi hedefler.
Tüketicinin beynini anlayarak, satış ve pazarlama dünyasında rekabet avantajı elde etmek ister misiniz? İnsanların nasıl düşündüğünü, hissettiğini ve karar aldığını keşfetmek, ürün ve hizmetlerinizi etkili bir şekilde sunmanın anahtarıdır. Nörobilim temelli nöro satış ve nöro pazarlama teknikleri ile bilinçaltını hedefleyerek etkili satış ve pazarlama stratejileri geliştirecek, tüketicilerin karar alma süreçlerini derinlemesine anlayarak başarıya giden yolu öğreneceksiniz.
Tüketicinin Beynine Yolculuk ve Hedef Belirleme
- Nörobilim temelli satış ve pazarlama nedir?
- Beynin yapısı ve tüketici davranışlarını etkileyen bilinçaltı süreçler
- Hedef belirleme ve yönetimin nörobilimsel temelleri
- Beynin karar alma mekanizmaları: Bilinç ve bilinçaltı sistemleri
Algı, İletişim ve Bilinçaltı Tüketici Davranışları
- Bilinçaltının tüketici davranışlarına etkisi
- Etkili iletişim sanatı ve algı yönetimi teknikleri
- Tüketici davranışlarını şekillendiren bilinçaltı faktörler
- Hedef odaklı pazarlama iletişimi ve etkili algı yönetimi
İknanın Psikolojisi ve Nörobilim Temelli Karar Yönetimi
- İkna bilimi ve nörobilim temelli satış stratejileri
- Kararın anatomisi ve bilinçaltının rolü
- Nöro müzakere teknikleri ve hedef odaklı satış stratejileri
Nöropazarlama ve Nörosatış Stratejileri
- Nöropazarlama araştırma yöntemlerinin temelleri
- Satın alma motivasyonu ve bilinçaltı tetikleyicileri
- Nörobilim temelli etkili satış ve pazarlama stratejileri
- Hedef belirleme ve stratejik hedef yönetimi
Duygusal Pazarlama, Algı ve Bilinçaltı Satış Teknikleri
- Duyusal satış yönetimi ve duygusal pazarlama stratejileri
- Algı yaratımı ve yönetim teknikleri
- Bilinçaltına yönelik pazarlama ve satış teknikleri
- Hedef odaklı pazarlamada algı yönetimi ve uygulamaları
Proje Değerlendirme, Soru-Cevap ve Geri Bildirim
- Nörobilim temelli satış ve pazarlama stratejilerinin değerlendirilmesi
- Uygulamalı vaka analizleri ve proje değerlendirmeleri
- Geri bildirim oturumu ve başarı stratejilerinin pekiştirilmesi
Satış ve pazarlama profesyonelleri
Girişimciler
Marka yöneticileri ve iletişim profesyonelleri
Kişisel markasını geliştirmek isteyen bireyler
Satış ve pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler
Kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler
2 hafta / 16 saat
Bu program katılımcılara, tüketicilerin bilinçaltı süreçlerini ve karar alma mekanizmalarını anlama, etkili nörosatış ve nöropazarlama tekniklerini kullanarak satış ve pazarlama stratejileri geliştirme becerisi kazandırır. Katılımcılar:
•Nöropazarlama ve nörosatışın temel prensiplerini öğrenecekler
•Bilinçaltının satın alma kararlarına etkisini anlayacaklar
•Hedef belirleme ve yönetimi konusunda nörobilim temelli yöntemler geliştirecekler
•Algı ve duygu yönetimi ile tüketici davranışlarını etkileyebilecekler
•Nörobilim temelli pazarlama ve satış tekniklerini uygulamalı vaka çalışmaları ile deneyimleyecekler
İstanbul Atlas Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi eğitimleri için ödeme yaparken aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz;
A-BANKA YOLU İLE ÖDEME
1. Anlaşmalı olduğumuz aşağıdaki banka hesabına EFT veya Havale yoluyla “Eğitim Adı” ve “Adı Soyadı” bilgileri açıklama kısmında mutlaka belirtilerek,
HESAP ADI | HESAP NUMARASI | ŞUBE | IBAN | |
---|---|---|---|---|
İstanbul Atlas Üniversitesi İktisadi | 24807093 | Ümraniye Şubesi (248) | TL | TR15 0006 7010 0000 0024 8070 93 |
Eğitim sonunda katılımcılara Atlas Üniversitesi sertifikası verilecektir.
Eğitimciler
Onur TUĞMAN
Beyin Enstitüsü Kurucu Ortağı
Ön Başvuru Formu
Kurs programımıza katılmak istiyorsanız hemen aşağıda istenilen bilgileri doldurunuz.