Hasta Deneyimi ve Şikâyet Yönetimi Eğitimi

Hasta ve hasta yakınlarının tedavisi boyunca kurum içerisinde oluşan algıyı ölçmek, daha iyi şartlarda ve güvenli bir ortamda onları ağırlayabilmek, yeni teknoloji tedaviler altında kaliteli tıbbi bakım sunmak, bu süre içerisinde hastalarımızın duygularını ve deneyimlerini dinlemek, geri bildirimleri değerlendirmek ve daha iyi şartlarda, kaliteli tıbbi hizmet sunmak konularında bilgi paylaşımı hedeflenmektedir.
Ön Başvuru Yap
Genel Bilgi

Hasta Deneyimi, hastanın bakımı süresince, sağlık kuruluşunun organizasyonel kültürünün ve yaşadığı deneyimlerin hastada bıraktığı algı ve hastanın hastaneye giriş anından itibaren yaşadığı tüm etkileşimlerin toplamıdır.

Dünyanın ileri gelen sağlık kuruluşlarında tıbbi bakımın yanı sıra, Hasta Deneyimi, kaliteyi belirlemede önemli bir rol oynuyor.

Bu eğitim ile hasta ve hasta yakınlarının tedavisi boyunca kurum içerisinde oluşan algıyı ölçmek, daha iyi şartlarda ve güvenli bir ortamda onları ağırlayabilmek, yeni teknoloji tedaviler altında kaliteli tıbbi bakım sunmak, bu süre içerisinde hastalarımızın duygularını ve deneyimlerini dinlemek, geri bildirimleri değerlendirmek ve daha iyi şartlarda, kaliteli tıbbi hizmet sunmak konularında bilgi paylaşımı hedeflenmektedir.

Eğitim İçeriği

· Hasta Hakları · Hasta Hakları Nelerdir?

· Hasta Memnuniyeti

· Hasta Şikayetleri Yönetimi

· Hasta Haklarının Korunması

· Hasta Hakları Mevzuatı ve Hasta Hakları Yönetmeliği

- Sağlık Hizmetlerinden Faydalanma

- Sağlık Durumu ile Bilgi Alma

- Tıbbi Girişimde Hastanın Rızasının Alınması

- Hasta Sorumlulukları

- Hasta Hakları İhlali, Başvurulacak Yerler

- Hasta Deneyimi Nedir?

- Hasta ile İletişim

- Etkili Beden Dili Yönetimi

Kimler Katılmalı
Sağlık çalışanları, sağlık yönetimi, acil ilk yardım, fizyoterapi, diyaliz, ağız ve diş sağlığı, tıbbi görüntüleme teknikleri programı öğrencileri ve sahip olduğu sistem bakış açısını sağlık sektörü bilgileri ile bütünleştirmek isteyen ve bu alanda kariyer yapmak isteyen herkes.
Eğitim Süresi
09.00 - 11.00
Program Hedefi
Hastalarımıza ve hasta yakınlarımıza emsalsiz ve bütünsel bir hasta deneyimi yaşatmak ve şikayetlerine bütünüyle odaklanmak, tüm çalışanların katılımıyla, gerekli iyileştirme adımlarını atarak hasta odaklı bir kurum kültürü oluşturmak amaçlanmıştır.
Banka ve Ödeme Bilgileri

İstanbul Atlas Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi eğitimleri için ödeme yaparken aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz;

A-BANKA YOLU İLE ÖDEME

1. Anlaşmalı olduğumuz aşağıdaki banka hesabına EFT veya Havale yoluyla “Eğitim Adı” ve “Adı Soyadı” bilgileri açıklama kısmında mutlaka belirtilerek,

HESAP ADIHESAP NUMARASIŞUBE IBAN
İstanbul Atlas Üniversitesi İktisadi 24807093Ümraniye Şubesi (248)TLTR15 0006 7010 0000 0024 8070 93
B-KREDİ KARTI İLE ÖDEME

1. Mali İşler biriminde kredi kartı ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz.
İndirimler

Atlas Üniversitesi öğrencilerine 25% indirimli,

Medicine Hospital çalışanlarına 25% indirimli.

Söz konusu indirimden faydalanabilmek için, istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak temin edilmesi gerekmektedir.

Belgelendirme
Atlas Üniversitesi'nin e-devlet onaylı sertifikası verilecektir.

Program Koordinatörü

Dr. Öğr. Üyesi Çağrı Serdar Elgörmüş

T.C. İstanbul Atlas Üniversitesi

Eğitimciler

Büşra Medine Şahin

Medicine Hospital

Ön Başvuru Formu

Kurs programımıza katılmak istiyorsanız hemen aşağıda istenilen bilgileri doldurunuz.

'Kişisel Verilerin Korunması Kanunu' kapsamında Bilgilendirme ve Aydınlatma Metnini okudum, onayladım. (*)