Hasta Deneyimi ve Şikâyet Yönetimi Eğitimi
Hasta Deneyimi, hastanın bakımı süresince, sağlık kuruluşunun organizasyonel kültürünün ve yaşadığı deneyimlerin hastada bıraktığı algı ve hastanın hastaneye giriş anından itibaren yaşadığı tüm etkileşimlerin toplamıdır.
Dünyanın ileri gelen sağlık kuruluşlarında tıbbi bakımın yanı sıra, Hasta Deneyimi, kaliteyi belirlemede önemli bir rol oynuyor.
Bu eğitim ile hasta ve hasta yakınlarının tedavisi boyunca kurum içerisinde oluşan algıyı ölçmek, daha iyi şartlarda ve güvenli bir ortamda onları ağırlayabilmek, yeni teknoloji tedaviler altında kaliteli tıbbi bakım sunmak, bu süre içerisinde hastalarımızın duygularını ve deneyimlerini dinlemek, geri bildirimleri değerlendirmek ve daha iyi şartlarda, kaliteli tıbbi hizmet sunmak konularında bilgi paylaşımı hedeflenmektedir.
· Hasta Hakları · Hasta Hakları Nelerdir?
· Hasta Memnuniyeti
· Hasta Şikayetleri Yönetimi
· Hasta Haklarının Korunması
· Hasta Hakları Mevzuatı ve Hasta Hakları Yönetmeliği
- Sağlık Hizmetlerinden Faydalanma
- Sağlık Durumu ile Bilgi Alma
- Tıbbi Girişimde Hastanın Rızasının Alınması
- Hasta Sorumlulukları
- Hasta Hakları İhlali, Başvurulacak Yerler
- Hasta Deneyimi Nedir?
- Hasta ile İletişim
- Etkili Beden Dili Yönetimi
İstanbul Atlas Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi eğitimleri için ödeme yaparken aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz;
A-BANKA YOLU İLE ÖDEME
1. Anlaşmalı olduğumuz aşağıdaki banka hesabına EFT veya Havale yoluyla “Eğitim Adı” ve “Adı Soyadı” bilgileri açıklama kısmında mutlaka belirtilerek,
HESAP ADI | HESAP NUMARASI | ŞUBE | IBAN | |
---|---|---|---|---|
İstanbul Atlas Üniversitesi İktisadi | 24807093 | Ümraniye Şubesi (248) | TL | TR15 0006 7010 0000 0024 8070 93 |
Atlas Üniversitesi öğrencilerine 25% indirimli,
Medicine Hospital çalışanlarına 25% indirimli.
Söz konusu indirimden faydalanabilmek için, istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak temin edilmesi gerekmektedir.
Ön Başvuru Formu
Kurs programımıza katılmak istiyorsanız hemen aşağıda istenilen bilgileri doldurunuz.